Czat

Trochę się was tu porobiło, co niezmiernie mnie cieszy, ale z nowymi czytelnikami przychodzi też nowy ciężar odpowiedzialności! Wiem, że moja strona daleka jest jeszcze od ideału i jest wiele rzeczy, które chciałabym z wami omówić i o których chciałabym was poinformować, dlatego też (po wielu zmaganiach) odpaliłam czat! 

 

Z każdym dniem widzę jak wielki błąd popełniłam wybierając jimdo jako stronę hostingową, no ale informatyk ze mnie żaden, więc zbytnio wyboru nie miałam ;-; Tak czy inaczej nie udało mi się załączyć połowy dostępnych w sieci czatów i dopiero RumbleTalk mnie uratowało. Też nie jest idealne, ale jakoś to zniesiemy... mam nadzieję. 

 

Z innych spraw życiowych, poszukuję pomocnika! Najbardziej zależy mi na tłumaczu z języka angielskiego, który pomógłby mi robić kolejne podstrony, ale poza tym potrzebny mi jest definitywnie korektor (zarówno do strony, jak i do rozdziałów) oraz motywator, który nakopie mi w dupsko żebym robiła robotę! 

 

Jeżeli znacie kogoś takiego, bądź sami kimś takim jesteście, to zapraszam do kontaktu na maila. Przytulę, pokocham i zawalę robotą~

 

PS. Przepraszam, że dzisiaj bez avatarka, ale padł mi tablet ;-; Naprawię to, obiecuję!

 

Update: naprawiłam.

Comments: 0