Wielkie zmiany!

Niczym Feniks powstajemy z popiołów! PowstajeMY? Ano właśnie tak! 

 

Wszyscy wiemy, że kiedy zbyt długo leżę na kanapie i nie tłumaczę rozdziałów, to zaczynam się mnożyć przez pączkowanie...  Chociaż gdyby tak było, to miałaby już całą armię leniwych tłumaczy. Teoria obalona.

 

Inaczej. Wasze liczne modlitwy i ofiary złożone ze słodyczy i ciepłych kocyków, wreszcie zostały wysłuchane przez naczelne Bóstwo Gejowych Powieści i zesłało mi ono pomoc w postaci wspaniałej, pracowitej duszy, tak więc poznajcie ją! Oto nowa tłumaczka...

 

KATTUGGLA!!

 

 

*oddaje mikrofon*

 

 

Cześć! Z tej strony Kattuggla. 

 

Jestem prawie profesjonalną tłumaczką, ale zajmuję się głównie językiem szwedzkim. Na tę stronę trafiłam zupełnym przypadkiem, głównie za sprawą mojej Żony, która jest fanką tej powieści.

 

Z racji tego, że pracuję i studiuję, mój czas jest dosyć ograniczony. Każdy rozdział wymaga pracy, dlatego nie obiecuję nierealnych rzeczy, ale oczywiście będę się starać, żeby tłumaczenie szło do przodu.

 

Mam nadzieję, że będzie się Wam podobało i spotka się z pozytywnym przyjęciem.

 

Pokażcie jej w komentarzach swoją wdzięczność i miłość, dajcie znać jak Wam się podoba nowe tłumaczenie, a także zamelduje się w czacie ilu z Was przetrwało Wielką Otchłań Nicości Roku 2019!

 

 

 

Comments: 7
  • #7

    Innuendo94 (Friday, 28 February 2020 23:06)

    Dziękuje bardzo za tłumaczenie tej powieści. Przesyłam uściski za każdy napisany rozdział i za następne <3

  • #6

    Klauduchna (Wednesday, 26 February 2020 21:58)

    Jeju, dzięki wielkie, jesteś naszym Aniołem za tłumaczenie tego arcydzieła <3

  • #5

    Balsa (Sunday, 12 January 2020 23:01)

    Jestem tu nowa, ale niezwykle ciesze się ze trafiłam tu właśnie teraz - w okresie wielkich zmian! ;) Jednym tchem pochłonęłam dotychczasowe rozdziały i trzymam mocno oba kciuki za dalsze tłumaczenia!!!

  • #4

    korred (Monday, 16 December 2019 09:34)

    ooooo , witam

  • #3

    Polandread (Friday, 06 December 2019 17:46)

    Witaj KATTUGGLA! Cieszę się, że połączyłyście siły i razem pchniecie tłumaczenie tego projektu do przodu. Ai no Kusabi z pewnością jest tego warte.

  • #2

    Kamila (Tuesday, 03 December 2019 22:27)

    Dziękuję :)

  • #1

    Gokiburi (Monday, 02 December 2019 02:31)

    Wooow!
    Witamy z powrotem ^3^